Bez kategorii

Pol roku pozniej…

IMG_2014.JPGTo jest Stefa. Jeszcze nie wiem czemu jest smutna, dowiem sie dopiero jak moja wspol-koniokradka napisze o niej historie.

* *

Prowadze bajkowe zycie, doslownie.

Kolekcjonuje misie, sarenki i muchy, latam z nimi do lasu, kaze chlopu budowac mini lozeczka, ciesze sie jak dziecko z kazdej opowiesci, ktora wyjdzie spod mojego obiektywu i spod piora Jakubowskiej. Tak, tak, starej, dobrej Jakubowskiej, z ktora po latach polaczyla mnie milosc do fantazjowania.

(Mozna nas znalezc na Instagramie/ Verhalenweverij)

Wypelzlam ze skorupy. Teraz czekam az wyschna mi skrzydla.

 

5 thoughts on “Pol roku pozniej…

  1. wchodzę tu odruchowo codziennie i odruchowo też od razu naciskam czerwony krzyżyk
    dziś to samo
    ale oczy mi zalatały, że coś się zmieniło w codziennym obrazie i weszłam jeszcze raz ;-))
    witaj z powrotem

Skomentuj

