Bez kategorii

1000K

Nie znosze poczucia zmarnowanego czasu, wiec z braku lepszych zajec dowiedzialam sie dzis z netu wszystkiego o wszystkim.

Przejrzalam rynek starych lamp.

Porownalam opinie na temat kosmetykow dwoch firm.

Sprawdzilam czy moj obiektyw marzen nie stanial przypadkiem o polowe (hue hue).

Zapoznalam sie z tworczoscia pewnego japonskiego projektanta, ktorego nazwisko wylecialo mi natychmiast z glowy.

Zadek mnie czasami boli od ciaglego siedzenia przy biurku, naprawde.

Urozmaicam sobie czas spacerami po budynku, bo postanowilam za wszelka cene jednak RUSZAC sie w ciagu dnia, latam do lazienki w najodleglejszym od mojego biura miejscu, dwa-trzy razy dziennie wspinam sie na czwarte pietro po schodach (tak dla sportu, bo pracuje naparterze), w poludnie robie wieksza ture po okolicy.

Jestem przekonana ze wiekszosc problemow zdrowotnych wynika u mnie z siedzaco-samochodowego trybu zycia.

Skomentuj

