Bez kategorii

Zmowa

Gdybym nie wiedziala ze dzis pierwszy czerwca (CZERWCA?!), pomyslalabym ze jest srodek pazdziernika, bo leje, wieje i od rana panuje polmrok. W zwiazku z odstawieniem kawy (perfect timing), siedze za biurkiem jak sowa w pol letargu i z trudem utrzymuje otwarte powieki. Nie picie malej czarnej kosztuje mnie bardzo duzo wysilku, bo to nalog, poranny rytulal, oraz popoludniowe 15min rozkoszy. Szczegolnie jezeli za barem stoi Grek, ktory robi najlepsze macchiato w calej Flandrii.
Pocieszam sie ze od zielonej herbaty, rumianku i miety, poprawi mi sie cera oraz bede mlodo wygladac az do grobowej deski.
Ale co to za bezkofeinowe zycie!
Wyglada na to ze sprzysiegly sie przeciw mnie wszystkie zle moce tego kwartalu, bo nie dosc ze nie moge kawy, to jeszcze wszystko strajkuje (panta strajk). Nie jezdza albo pociagi, albo autobusy, albo nic w ogole.
W konsekwencji tego syn dzwoni ciagle, ze gdzies nie dojezdza, albo kwitnie na przystanku, albo na dworcu (skonczyly sie czasy ze mamusia dowozila pod same drzwi).
Oczywiscie rowniez jak podchodze do kasy, po wlasnie odkryty kremik, okazuje sie ze czytnik do wizy sie zepsul i trzeba placic zlotem, a ja (jak zwykle!!) nie mam przy sobie ani monety.
Potem dla relaksu zabieram psa – kleszczolapa na spacer do lasu, a ten niewdziecznik odplaca mi wytarzaniem tylka w jakims dawno poleglym kroliku.
Wie ktos jak smierdzi padlina? Wiec w bonusie mam szorowanie wlochacza w wannie, czuje z reszta ze on sie specjalnie brudzi, bo wanne i wycieranie recznikiem uwielbia (prawie tak jak male kroliczki).
No mowie ze nic tylko winem sie upic. Ach – wina przeciez tez nie wolno (uprzedzam pytanie – nie zaszlam).
Pracuje nad fajnym foto-projektem, jak juz bede slawna, to sie pochwale, nie?

2 thoughts on “Zmowa

Skomentuj

