Bez kategorii

Milosc

Czy wyobrazacie sobie zaprosic gosci na komunie swojego dziecka, nakarmic, napoic, a potem nastepnego dnia zorientowac sie, ze ktos z zaproszonych zakosil nam z domu roboczego laptopa? Chcialabym napisac ze “ja rowniez nie”, ale mialam nieprzyjemnosc byc gosciem (na szczescie nie gospodarzem) na takiej wlasnie komunijnej imprezie. Wstyd.

Wstydzila sie jedynie gospodyni domu, zglaszajac kradziez w pracy i na policji, niestety rowniez ona bedzie musiala poniesc konsekwencje finansowe, chociaz znajomi byli glownie ze strony meza. Z jej strony byli rodzice, brat i ja,  a ja nie ukradlam.

Maz sie troche zirytowal, ze taka naiwna ta jego zona, bo “on swoje perfumy pochowal”.

Moglabym napisac ze szkoda mi jej, i tak dalej, ale tego typu incydenty, w ktorych strona krzywdzaca / niszczaca jest on, a strona ponoszaca konsekwencje moralne i finansowe – ona, sa w tym zwiazku od zawsze, wiec zdazylam sie przyzwyczaic.

Moze jest to tak zwana “trudna milosc”, moze tak bardzo kocha, ze woli zaplacic, naprawic, tlumaczyc sie, niz zakonczyc ten zwiazek w jasna cholere.

Pewnie chodzi o “dobro” dzieci.

Dawno, dawno temu wyrazilam swoja opinie na ten temat, nic sie nie zmienilo, wiec od tamtej pory jestem tylko uwaznym sluchaczem i ramieniem do wyplakania sie.

Boli mnie ze nie jest szczesliwa, bo jest bardzo bliska mi osoba, ale ostatecznie sama decyduje jak przezyc swoje zycie.

Nauczylam sie ze bycie ciocia dobra rada nikomu nie wychodzi na dobre.

I taka to historia.

3 thoughts on “Milosc

  1. jesteś dużo lepszym człowiekiem niż ja, i cierpliwszym
    bo ja bym jej ramieniem nie służyła ani uchem
    zechciałaby coś zmienić posłużyłabym pomocą, chce się wyjęczeć i zostawić jak jest, to faktycznie jej wybór, ale kwiczenia bez robienia czegoś w tę stronę NIE CIERPIĘ
    jesteś aniołem, o!

Skomentuj

