Bez kategorii

2016

20151028.jpg

Beste wensen, lieve mensen! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

Krew mnie zalewa przez tego wordpress’a. Gdzie sa moje linki??

Juz boje sie czegokolwiek dotykac, bo ciagle cos sie tu zmienia. Albo to ja utknelam w czasie i nie rozumiem co sie w (wirtualnym) swiecie dzieje…

Rok 2016 zaczal sie wysmienicie. Spokojnym pierwszym stycznia, popoludniem filmowym i herbacianym, kapiela w pianie i doczytywaniem ksiazki. Obejrzalam film o Amy Winehouse, biedna dziewczyna.

Pan doktor kazal duzo sportu uprawiac, wiec zaciagnelam dzis tylek na silownie, zadziwiaja mnie niezmiernie stali bywalcy, podnoszacy sztangi, odziani w sweterki w serek i wystrzyzeni jak jeden, na ta sama modle.

Plany na nowy rok mam nastepujace:

  1. Mniej kawy. Lepsza jedna pyszna, niz trzy tluste latte.
  2. Wiecej ruchu. Slowo daje, nie zgadzam sie na sflaczenie.
  3. Mniej internetu. Miesiac bez FB mood on. Szkoda zycia.
  4. Szafiana rewolucja mode on. Kolejna czystka za mna. Pelen sukces.
  5. Cos zrobic w koncu z ta fotografia. Rozkrecic albo dobic.

A Wy??

 

2 thoughts on “2016

Skomentuj

