Bez kategorii

Jesien

W ramach odnawiania garderoby wybralam sie wczoraj to sklepu, ktory nigdy mnie nie zawiodl. Pojechalam po jedna, konkretna rzecz – rozpinane “cos” do zakladania na bluzki z krotkim rekawem.

Przymierzylam – nie przesadzajac – dwadziescia roznych modeli, w kilku kolorach i wielu fasonach. I nic. Zero. Nul. Ani jedna marynarka, ani jeden sweter nie lezaly tak, jak bym sobie tego zyczyla.

Swiat sie nie skonczyl z tego powodu, natomiast moj dobry humor owszem, bo wyszlam stamtad sfrustrowana I z poczuciem zmarnowanego czasu.

Na szczescie foch szybko minal i w zasadzie poznym popoludniem bylam juz z siebie dumna, bo przeciez wypatrzylam tam taka jedna piekna, cieniutka (acz drogasna) bluzeczke, a jednak udalo mi sie oprzec pokusie.Wkurza mnie ze damskie rzeczy sa czesto takie figlarne, z falbankami, cekinkami i innymi zakladkami. A ja uwielbiam proste ubrania z przyjemnych w dotyku tkanin (a to jestem wyjatkowa, co? J ) Slowo daje ze latwiej mi znalezc cos dla siebie w meskim dziale niz na pietrze dla pan.

W sobote robilam zdjecia w domu tzw. Spokojnej Jesieni. Slowo daje ze gdyby nie poczucie obowiazku, wytoczylabym sie stamtad kolo 15:00 ze spiewem na ustach, bo panowie starsi z uporem maniaka chcieli mnie upoic winem. Mocne miejscowe piwka krolowaly na stolach juz przed 12:00.

Wysluchalam paru fantastycznych historii, miedzy innymi o pani, ktora przed 20 lat prowadzila sklep z podrobami i innymi nerkami, oraz o panu, ktory przez 40 lat pracowal w tej samej klinice.

Wzruszyla mnie rowniez kobieta, ktora na impreze przyszla ze zdjeciem swojego zmarlego meza, oraz inna, ktora dla wnukow nauczyla sie obslugi Skype.

Podziwiam ich wszystkich, za chec do zycia, za koszule i krawaty, biale glowy, prosto od fryzjera i usmiech na pomarszczonych twarzach. 

Skomentuj

