Bez kategorii

* * *

W weekend mialam przyjemnosc uczestniczyc w pokazie mody zorganizowanym przez fundacje wspierajaca projekty w Etiopii. Uwielbiam tego typu wydarzenia – pyszne jedzenie, egzotyczna muzyka i fotograficzny raj. Etiopczycy to najpiekniejsi ludzie na tym padole, a uroda ichniejszych kobiet naprawde zapiera dech w piersiach. Straszliwie chcialabym tam kiedys pojechac, ale poki co moge sobie tylko pomarzyc i porobic zdjecia na tutejszych festiwalach :-) Jakos tak sie smiesznie sklada, ze rozni znajomi „pchaja” mnie w strone tego kraju – jeden zabral do etiopskiej restauracji w Rzymie, pewien Irlandczyk podarowal srebrny krzyz z tamtego kraju (chyba by umarl, gdyby sie dowiedzial ze nosze go przy kluczach), ktos inny poprosil o zrobienie zdjec. Nie odmawiam.

Poniewaz moje zycie toczy sie wokol obiektywu, postanowilam wrzucac tu wiecej zdjec i w ten sposob opisywac, co sie u mnie dzieje.
Mam nadzieje ze nowa formula mojego blogusia sie spodoba.

2 thoughts on “* * *

Skomentuj

