Bez kategorii

* * *

Nie wiem jak ludzie znajduja czas na to, zeby sie nudzic.  Mi sie nie zdarza, a raczej powiedzialabym ze brakuje mi jakichs 5 godzin dziennie, zeby robic wszystko to, na co mam ochote.  Czytam ostatnio sporo o minimalizmie (znowu :) , pisalam juz kiedys o wielkiej czystce swojej szafy, ostatnio pracuje nad swoja garderoba, tzn. w planie mam skompletowanie ubran w taki sposob, zeby moc je (prawie) dowolnie ze soba zestawiac.

clothes

Brakuje mi paru podstawowych elementow, ale czuje ze jestem na dobrej drodze.

Znajome krolewny rozdziawily szeroko buzie na widok mojej prawie pustej szafy i zapytaly gdzie trzymam ubrania :) A mi zupelnie nie przeszkadza posiadanie trzech rzeczy na krzyz.

2 thoughts on “* * *

Skomentuj

