Bez kategorii

* * *

(zdjecie z osobistego projektu „365”, czyli codziennie jedna fotka z naszego najzwyklejszego dnia – ta pod tytulem – Psa protest i zakopywanie miski, bo on chce schaboszczaka a nie sucha karme. Skarpety retro w bonusie)

* * *

Niesamowita jest moc babskich (i polskich –  u mnie to wazne) wieczorow.

Wpadly wczoraj „na herbate” trzy kolezaneczki, przyniosly „do przegryzienia” zawartosc calego polskiego sklepu, tak na oko. Jedna w ciazy, wiec nie ma co sie dziwic ze przytargala sloik ogorkow, trzy opakowania sledzi ( w tym „Sledzik na raz” :)) i sok wisniowy. Chrupki, sery i salami. Polski chleb. Przyniosla tyle, ile udalo jej sie udzwignac.

Sa to trzy zlosliwe baby, przy ktorych nie trzeba sie krygowac, lecz wrecz przeciwnie, nalezy walic prosto z mostu. Tak jak lubie. Przyczyna mojego kwitniecia w domu zostala ochrzczona Bernardem i okazala sie wdziecznym tematem do nabijania sie z kazdej po kolei.

– ale ja tez nie mialam sily wstac z lozka…

– halo, przed chwila powiedzialas, ze wypilas wieczorem litr sangrii. Ty nie masz Bernarda, tylko kaca!

… I tak w kolko. Swoja droga ciekawe ze wszystkie zostalysmy przez autochtonow zakwalifikowane na poczatku pobytu w Belgii jako konserwatorki powierzchni plaskich. Tak jakby nie bylo innej mozliwosci. Zadne PHD, zadne Uniwersytety czy banki. Sciera i szczotka.

Bardzo podobala mi sie reakcja jednej z krolewien na komentarz w pracy, po tym jak powiedziala, ze jest z Polski.

– oo! a ja mam polska pania do sprzatania! – skomentowala wspolpracowniczka.

– a ja mam belgijska! – odpowiedziala z usmiechem moja kolezanka :)

2 thoughts on “* * *

Skomentuj

