Bez kategorii

* * *

Blogu, moje Ty na wpol osierocone dziecko. Co ja sie z Toba mam.

Zrobilam liste rzeczy, z ktorych jestem zadowolona. Jest pokazna i w zasadzie na wszystkich frontach znajduje jakies pozytywy. I tego sie trzymajmy.

Jak nic dopadl mnie kryzys wieku sredniego, nie objawil sie szczypaniem w posladki mlodych Latynosow, ale  wszelkiego rodzaju przemysleniami i rozwazaniami, porzadkowaniem zycia na rozmaitych jego plaszczyznach. Duzo tego – niepozamykanych spraw, zamiatanych pod dywan problemikow i kiepsko polatanych dziur.

Marze o tym, zeby poczuc prawdziwy SPOKOJ. Kto by pomyslal.

2 thoughts on “* * *

  1. znajomy niedawno powiedział, że chciałby mieć kilka dni, kiedy nic nie musi i kiedy może bez wyrzutów się opierdalać
    że nic nie będzie go tłuc w głowie, że coś zawala
    takie kilka dni totalnego luzu
    i ja też bym tak chciała

Skomentuj

