Bez kategorii

* * *

OK. powiem szczerze co na ten temat mysle : FAK DAT.
Zabieram zabawki i spadam stad, bo czuje jak mi sie kabelki zaczynaja przepalac.
Stad, znaczy sie z doroslosci. Pieprze spadki, obowiazki i naleznosci. Placenie podatkow i robienie dobrej miny.
Czasami wyobrazam sobie, ze przychodze do biura, otwieram maila, czytam cos, co mi sie nie podoba, zamykam z hukiem klape laptopa, biore kurtke i wychodze. Bez slow. I ide sobie gdzies, gdzie mi kurna nie zawracaja dupy czy osiem procent, czy dwanascie.
Ide do parku karmic kaczki, albo rzucac kamieniami w wode.
I w ogole przy tym nie mysle czy mam co do gara wlozyc i czy gacie mlodego wyprane.
Po drodze kupuje kawe na wynos i mam w dupie ze piata kawa wyplucze mi resztki magnezu z organizmu.
Ba! W ogole nawet nie wiem po co magnez, witamina i co to gluten. Nie INTERESI mnie.
Nie patrze na zegarek, bo nigdzie mi sie nie spieszy, nie wiem rowniez ktory dzis dzien miesiaca, jako ze humor moj nie jest uzalezniony od oddalajacego lub zblizajacego sie dnia wyplaty.
Nawet przez sekunde nie zastanawiam sie czy wypada czy nie wypada.
I co sobie pomysla.

* * *

Gdzies mi ostatnimi czasy umknela resztka beztroski.
Zadusilam prawie na amen swoje „wewnetrzne dziecko”. Czas najwyzszy cos z tym zrobic.

3 thoughts on “* * *

  1. rany, mam podobnie i chociaż niektóre z tych „potrzeb” zaspokajam, to większość niestety leży i kwiczy: jak gary, pranie, kasa…Doskonale Cię rozumiem – i z tym kryzysem 40-tki też. Ale olać to – nie wiem jak Ty, ale ja potrafię stanąć po drugiej stronie i śmiać się z tego wszystkiego (tzn. z kryzysu, bo housewifing mnie dobija) Ostatnio łykam nocami książki – ostatnie 2 noce: Nick.Cave „Śmierć Bunny’ego Munro” i Ian McEwan: „Na plaży Chesil”. Obydwie tak mnie wciągnęły, że musiałam skończyć. No i rano zombiak.

Skomentuj

