Bez kategorii

* * *

Zgodnie z panujaca obecnie moda rowniez i ja nie jem glutenu, od niedawna, ale juz czuje roznice.
Najlepiej opisala to moja kolezanka, wiec uzyje jej slow – gluten zamula.
A od tygodnia nie czuje, ze mam zoladek, czy tez ogolniej mowiac – system trawienny.
Czuje sie lekka jak piorko ;-) (A przy okazji zgubilam dwa kilo)
Szukam zamienikow, brakuje mi zwlaszcza dobrego chleba. Na szczescie jest internet i sklepy ze zdrowa zywnoscia w okolicy.
Uzaleznilam sie natomiast od domowej roboty sernika z malinami i produkuje hurtowo, upychajac rowniez w kieszenie znajomym i krewnym krolika.
Bierzcie i jedzcie.
Tyle sie u mnie dzieje, chociaz z pozoru nie dzieje sie nic.
Az sie boje myslec, ze wszystko idzie w dobrym kierunku, az sie boje myslec, ze tak wlasnie chce, zeby bylo.
Bo jak czlowiek sobie tylko zacznie za duzo wyobrazac, to sie sprawy spektakularnie rozbijaja o dupe.
Nespa?

Reklamy

11 thoughts on “* * *

  1. hmmmm, brak glutenu powiadasz
    a ja do dziś – bo poleciałam w internetach szukać co to – nie wiedziałam czym jest gluten i jak działa
    ale spróbuję wyeliminować i zobaczę jak efekty

  2. makę do chleba z gltenem można zastąpić mąka gryczaną, tak mi ostatnio poleciła paniw piekarni z prawdziwym chlebem ,tylko,żę nie mogę dotrzeć do źródła z mąką ,ale i na to przyjdzie czas. Miałabym żyć bez drożdzówek z kruszonkom? Jak robisz sernik? taki twarogowy zwykły jak dawniej czy taki dmuchany co go nie lubie?;) bo jak będę mieć mokre skarpetki to wpadnę;) eh no kurde drogi nie znajde:P

  3. No, rozbijają się, rozbijają. Właśnie zauważyłam.

    Mówisz, że działa ten bezgluten? A nie tęskni się do buły? Ja to rozważam ostatnio, tyle że ja dietę dwutygodniową kończę w dwie godziny :) Ta moja słynna konsekwencja…

    1. Ja o dziwo sie trzymam. Do buly tesknie, ale do wypchanego brzucha nie.
      Do fajek tez tesknie czasami, ale nie pale. Wiesz, mam jakis do nich sentyment, jak do starej milosci, co sie SKONCZYLA :-)

      1. Poczytałam sobie dziś trochę i myślę, że podejmę wyzwanie (najwyżej znowu ukończę je w trybie przyśpieszonym, hehe). Można jeść wiele rzeczy, których i tak wcinam dużo. Gorzej, gdyby mi mojego ukochanego kartofla zabronili :P

  4. Czy jesteś uchwytna gdzieś indziej niż emil lub blog? w sensie na fejsie bywasz czy inne coś do pogadania chwile ?popisania w sensie albo co

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s