Bez kategorii

* * *

Jakby mi bylo za malo zajec, postanowilam za pomoca jednej z organizacji miec oko na swoje coraz to rubaszniejsze cialko. Nie mam parcia na zrzucenie 10kg w miesiac, natomiast mam parcie na nieprzytycie 10kg. Mobilizuja mnie rozne historie tych, co nalog papierosiany zamienili na opone w biodrach. Bede przede wszystkim wiecej sie ruszac, zeby nie bylo ze spodziewam sie cudow lezac na sofce (a lezec uwielbiam).
Nie musze wspominac ze Luby, ktory rzucil palenie w tym samym dniu co ja, nie przytyl ani grama. Moze dlatego ze ma jeszcze trzydziesci pare lat, a ja juz nie, who knows. Ciekawa jestem przede wszystkim na ile mi wystarczy zapalu, bo niestety naleze do gatunku slomianoogniowych. Poki co podpisalam cyrograf na trzy miesiace i wtedy sie wypowiem i podejme (rozsadna, jak zawsze ;-) decyzje.

10 thoughts on “* * *

  1. Chyba jestem na podobnym etapie ale…Ajjjjccc nie pomyślałam zupełnie o kwestii przytycia :/ to sie moze jednak zupełnie nie kalkulować.

  2. A bo Panie robię miętkie mięciutkie od razu w mgnieniu oka zaspanego,a Panowie cichaczem zaczynają szorować brzuchem na spacerze w górach , noszą rozpięte kurtki i kamizelki i nie widzą że szpara pomiędzy zapięciami z każdym tygodniem się rozsuwa znienacka, dopóki mogą zapiąć buty bez długiej łyżki z ikei to im nie przeszkadza ;)

  3. Ja chyba za to po tych Włochach będę musiała zacząć palić – chciało się jadać tonące w oliwie i parmezanie spaghetti, to się ma dodatkowe ciałko… :/ Życie kobiece jest takie niesprawiedliwe.

Skomentuj

