Bez kategorii

* * *

Pochylajac sie nad dorodna czerwona papryka, niby zartem odpowiedzialam na komentarz dotyczacy czestego sprawdzania twarzoksiazki i w tej samej sekundzie zdalam sobie sprawe z wagi wypowiedzianych wlasnie slow.
… Moje zycie jest TUTAJ.
Majac na mysli ta wlasnie chwile, w ktorej w calej kuchni jedzie czosnkiem, Oliwek domaga sie telewizji, sabaka chlapie z pyska woda, chlop miesza w garze, a ja przymierzam sie do wbicia ostrza noza w samo serce warzywa.
I tak jest wlasnie najlepiej i prawdziwie.
Bez wiszenia na wszelkich dostepnych komunikatorach i bez karmienia wyobrazni wizjami jakiejs tam wspanialej przyszlosci.
Wtulam sie w cieple ramie i w glebi duszy wspolczuje tamtemu nieszczesnemu Krolewiczowi, ze zyje w takim emocjonalnym bagnie.
Chcialabym mu spojrzec prosto w oczy. Juz moge.
Cieszy mnie ze wrocilam do samej siebie.
Nareszcie ja to naprawde ja.

6 thoughts on “* * *

Skomentuj

